Vertrek - Reisverslag uit Tienhoven, Nederland van Willem en Marga Gresnigt - WaarBenJij.nu Vertrek - Reisverslag uit Tienhoven, Nederland van Willem en Marga Gresnigt - WaarBenJij.nu

Vertrek

Door: Willem

Blijf op de hoogte en volg Willem en Marga

15 Oktober 2015 | Nederland, Tienhoven

Vandaag alles gepakt en natuurlijk het hele huis schoongemaakt. Morgen gaan we om 11.45 uur de lucht in om na 12 uur te landen in Kuala Lumpur. Dan verblijven we op het vliegveld om lekker te relaxen en na 10 uur vertrekken we naar Auckland.
Tien uur later landen we en nemen gelijk een binnenlandse vlucht naar Christchurch. Op het vliegveld pikken we onze auto op en gaan dan naar onze eerste lodge in Windwhistle.
Vanaf dat moment gaat de vakantie echt beginnen en we houden jullie op de hoogte.

Tot de volgende mailing

• 15 Oktober 2015 - 18:52

Thea:

Hééééééél veel plezier , geniet ervan en kom gezond weer terug !!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    Heel veel liefs,
    Thea.

• 15 Oktober 2015 - 21:42

Joke En Frans:

Ga er lekker van genieten, hele goede reis en we zijn benieuwd naar de verhalen en foto's

• 15 Oktober 2015 - 22:09

Marian:

Lieve beiden,

Heel veel plezier en geniet van de lente in Nieuw-Zeeland!

Dikke kussen,
    Arie en Marian.

PS Nena en Danny vliegen morgenochtend vanaf Schiphol de andere kant op, naar Sint Maarten in de Cariben. We leven met jullie allemaal mee....en zijn jaloers!

• 16 Oktober 2015 - 00:03

Pierre En Sjannie:

Lieve Broer en Schone zus,
    Op jullie verste vakantie reis wensen wij jullie veel natuurschoon, mooie ontmoetingen met de plaatselijke bevolking en heel veel plezier met elkaar enne.........hou je fiets in de gaten .......

• 16 Oktober 2015 - 13:32

Marijke:

Oh, wat heerlijk, jullie zitten nu hoog en droog in het vliegtuig, te denken wat je vergeten bent en dan lekker filmpjes kijken, lezen en luieren... geniet ook van de reis,
    dikke kus,
    Marijke